Zwroty

UWAGA: Towar personalizowany nie podlega zwrotowi. Personalizacja oznacza KAŻDĄ nanoszoną zmianę tj. skracanie, zmiana wymiarów lub kroju. Towar szyty na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, załączając formularz zwrotu do paczki ze zwracanym towarem.

Pobierz formularz zwrotu: FORMULARZ ZWROTU

Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz paczki ze zwracanym towarem, Klientowi, nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia zwracanego towaru, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru umowy. 
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraził prośbę o inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania.

Towar należy odesłać na adres:

Ewelina Pawlak-Bera

Przyjaźni 2g/11

53-030 Wrocław

tel.: 728-651-646

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Reklamacje

UWAGA: Reklamacji nie podlegają zmechacenia powstałe z tytułu użytkowania produktu.

Aby złożyć reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny, dołączyć go do paczki z reklamowanym produktem i wysłać na adres:

Ewelina Pawlak-Bera

Przyjaźni 2g/11

53-030 Wrocław

tel.: 728-651-646

Pobierz formularz reklamacji: FORMULARZ REKLAMACJI

W przypadku dostarczenia przez sprzedającego wadliwego towaru, kupujący ma prawo do żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania do reklamacji jest zawiadomienie o wadzie w terminie do 24 miesięcy od daty jej wykrycia oraz posiadanie dowodu zakupu wydanego przez sklep. Klientowi przysługuje prawo do: obniżenia ceny, wymiany wadliwej rzeczy na inną bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedającego w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, sklep uzgodni z klientem naprawę usterki (jeśli usterka kwalifikuje się do naprawy), wymianę na inny produkt lub zwrot kosztów.